poniedziałek, 7 stycznia 2013


Witam!
Mamy nowy 2013 rok:)
zapewne pełen niespodzianek, nowych wyzwań,  radości jak  i zarazem rozczarowań. Wkraczając w nowy okres w naszym życiu zastanawiamy  się co powinniśmy czynić, aby upływający czas nie był czasem straconym lecz owocnym- pozostawiający po nas ślad.
Myślę, że przyszedł czas, abym mogła podzielić się swoimi pasjami i spostrzeżeniami jakie towarzyszą mi w życiu codziennym, poznać ciekawych ludzi, którzy tak jak ja stawiają sobie nowe wyzwania i starają się nigdy nie nudzić...

2 komentarze:

  1. Jolu kochana!!! Witam Cię serdecznie w tym naszym świecie blogowym, jakże cudownym i pełnym niespodzianek :)))) Życzę Ci, abyś wypłynęła na szerokie wody :) Będę Ci gorąco kibicować i trzymam kciuki!!!! Przesyłam buziaki :)))))
    Życzę pięknego i pełnego miłych niespodzianek roku!
    Dziękuję Ci, za tak cudny komentarz, dla takich właśnie chwil warto prowadzić blog :)))
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Jolu w naszym blogowym świecie.
    Pokazuj nam swoje dzieła.
    Ciekawa jestem Twoich frywolitek, ja też w nich zakochałam się i zostawiłam moje xxxxxxxx.
    Serdecznie dziękuję za wizytę u mnie i pozostawiony komentarz jest to bardzo miłe.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń